සයිටම්උපාධියට උසාවිය විසින් නෛතික පිළිගැනීමක් ලබා දීමෙන් අනතුරුව සිදුවීම් පෙළ ගැසීම අලුත් වටයකින් ආරම්භ වී ඇත. ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතාට අනුව සයිටම්ආයතනයේ ප්‍රධාන විධායකයාට වෙඩි තැබුවේ කවුද යන්න තවම සොයා ගැනීමට නොහැකි වීම මඟින් සංඥා වන්නේ ඊට ආණ්ඩුව ගෑවී ඇත්ද යන්නය. මන්දයත් පොලීසියට සොයා ගත නොහැකි බොහෝ අපරාධවලට ඒ ඒ යුගවල ආණ්ඩුව සම්බන්ධ යැයි ආකල්පයක් සමාජයේ පවතින බැවිනි.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

ආණ්ඩුවට ප්‍රධාන ප්‍රතිවිරෝධතා දෙකකට මුහුණ දීමට සිදු වී ඇත. මින් අංක 1 යටතට වැටෙන්නේ ආර්ථික අර්බුදයයි. මෙයින් අදහස් වන්නේ ආණ්ඩුවේ භාණ්ඩාගාරයට වියදම් කිරීමට අවශ්‍ය තරම් මුදල් නැත යන්නය.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

ඡන්දයක් කිට්ටු වන විට ප්‍රධාන පක්ෂ දෙකට ජනතාවට අලෙවි කිරීමට සංකල්පඅවශ්‍යය. අලෙවිකරණ න්‍යායට අනුව වෙළෙඳාම් කරන විට සංකල්ප ප්‍රබල ස්ථානයක ක්‍රියා කරයි.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

60-70 දශකවල ලාංකේය ජනයාට රැඩිකල් අනාගත යුතෝපියා දෙකක් තිබුණේය. එක පිරිසකට අනාගත සිහිනයක් ලෙස සමාජවාදයතිබුණේය. ඒ අය හැඳින්වූයේ වාමාංශිකයන් ලෙසය. අනෙක් පිරිසට අනාගත සිහිනයක් ලෙස අමෙරිකානු සිහිනය(American Dream) තිබුණේය.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

අතිවිශාල යුද ගැටුමකට පසුවත් අප රට තුළ පවතින වාර්ගික ගැටලුව සංහිඳියාවකින් විසඳිය හැකි බවට වූ විශ්වාසයක් සමහරුන් තුළ පවතී. ලංකාවේ දෙමළ - සිංහල වාර්ගික ගැටලුවේ මදය වනාහී ජාතීන් අතර ඇති අනවබෝධය මත පදනම් වූවක් ලෙස සලකා එම අනවබෝධය නැති කිරීමට ජාතීන් අතර මිත්‍ර තරග, වන්දනා ගමන්, චිත්‍රපට නිර්මාණ, කවි තරග සංවිධානය කරන්නෝ අප අතර තවමත් සිටිති.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

ලංකාවේ පවතින ප්‍රධාන පෞද්ගලික රූපවාහිනී නාලිකා තුනකට අදාළව වාර්ෂිකව නිකුත් කරන රාජ්‍යයට සම්බන්ධ වෙළෙඳ දැන්වීම් ආණ්ඩුව විසින් අත්හිටුවනු ලැබ ඇති බව ආරංචි මාර්ගවලින් තහවුරු වී ඇත.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

ප්‍රථමයෙන්ම ඔබට සුබ අලුත් අවුරුද්දක් වේවා කියලා ප්‍රාර්ථනා කරනවා. දෙවනුව කියන්න කැමැතියි ඔවුන් දන්නව ඔවුන් කරන්නේ කුමක්ද කියල, නමුත් ඔවුන් ඒ ගැන නොදන්නව වගේ ඉන්නව. අපි මේ කා ගැනද කියන්නෙ?

Read more ...
Write comment (0 Comments)

සිවිල් සමාජයට අඩුම වශයෙන් තමන් ගැන නිර්වචනයක් තිබේද? වාමාංශික චින්තනය තුළ සිවිල් සමාජය නිර්වචනය වන්නේ උපරි - ව්‍යුහයේ සංස්ථාවන් ලෙසිනි. ලෝකය වෙනස් නොකර ජීවිතයේ තත්ත්වයන් වෙනස් කළ හැකි යැයි සිතන අයට සිවිල් සමාජයකියා කිව හැක.

Read more ...
Write comment (0 Comments)

මෙවර කතුවැකිය කාව්‍යමය අදහසකින් පටන් ගන්නේ නම් කුරුල්ලාගේ දෛවයට කුරුල්ලා වගකිවයුතු නැත. ඉන් අදහස් වන්නේ කුරුල්ලකු අපගේ නිවසට යළි යළිත් ඇතුල් වීමට අදහස් කරන්නේ නම් ඊට කුරුල්ලා වගකිවයුතු නැත.

Read more ...
Write comment (0 Comments)